tramp stamp

Har aldrig velat tatuera mig, alltid tyckt det är(LÄS: överlag) fult, eller inte vackert iallafall, men 95% av alla ni mina käära läsare har säkert tänkt boka en tid hos en tatuerare, men lova att tänka lite innan bläcket sitter där...

BIG NO-NO'S
  • tramp stamp (jag spyr)
  • tribal (avtändande fult, äckligt och ännu mer fult)
  • stjärntecken/japanska/kinesiska tecken (bara fult)
  • porträtt (asså va? bara creepy)
  • döskallar eller dylikt (jag blir ba rädd..:s)

 

Snyggt är däremot
  • texter som har betydelse
  • små små små diskreta grejer , ex. not, infinity, på diskreta ställen.

 

Jaja om ni nu ska tatuera er, så är de ju viktigaste att ni själva trivs med den, HELA LIVET. Därav fetdiss på tramp stamp..hehe

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback